Unique One - agencja marketingu zintegrowanego

Znamy się na ludziach - dlatego jesteśmy skuteczni. Od kilkunastu lat badamy potrzeby konsumenów. Wiemy jacy są i czego szukają podczas zakupów, jakie marzenia chcą spełniać. Jesteśmy blisko ludzi. Klientów naszych klientów. Dlatego niezmiennie udaje si nam podnosić wyniki sprzedaży,przyczyniając się tym samym do sukcesu obsługiwanych marek.

Najnowsze realizacje
Najnowsze realizacje
Zobacz
Nestle Winiary Makro Lotto Plus GSM L'oreal M1 Lotos Biedronka
Zaufali nam
Klienci
Box - oferta
Wzrost trafficu do sieci o 67%
50% wzrost sprzedaży przy nasyconym rynku
63% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące
13,5 mln zgłoszeń do jednej promocji sprzedaży
Czytaj dalej

Organizator największych loterii i konkursów w Polsce

Zobacz więcej
Narodowa Loteria Paragonowa

Narodowa Loteria Paragonowa

Loteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r. 

Zobacz więcej
Graj w kolory z Multi Multi

Graj w kolory z Multi Multi

Pod tym hasłem odbyła się kolejna ogólnopolska loteria promocyjna dla gry Multi Multi. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za koncept, prawną organizację i kompleksową obsługę loterii, główny KV akcji a także przygotowanie landing page w wersji stacjonarnej i mobilnej, jak również obsługę infolinii i help-desk. Po raz kolejny w loterii promocyjnej dla Totalizatora Sportowego został wykorzystany mechanizm typu Instant-Win.

Zobacz więcej
Owocowa loteria Herbapol

Owocowa loteria Herbapol

W października 2016 roku przygotowaliśmy kampanię dla marki Herbapol pod hasłem „Owocowa loteria”. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. Agencja Unique One została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. W loterii został wykorzystany znany i lubiany mechanizm typu Instant-Win – uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Agencja Unique One odpowiedzialna była za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów POS, strony www i spotu TV. Promocję wspierała ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

Zobacz więcej
Są wakacje, musi być Loteriada!

Są wakacje, musi być Loteriada!

8 raz rzędu organizowaliśmy największą w Polsce loterię promującą gry Lotto. W tym roku do wygrania było aż 18 białych samochodów Mercedes-Benz klasa A oraz 267 innych nagród w postaci notebook’ów, smartfon’ów, smartwatch’y oraz tablet’ów. Loteria trwała całe lato od 4 lipca do 31 sierpnia 2016r. Akcja była oparta na popularnym mechanizmie Instant Win. Jak co roku miliony Polaków wzięło udział w naszej akcji. Całość zakończyła się uroczystą galą podczas Wielkiej Warszawskiej na torze wyścigów konnych na Służewcu. Galę poprowadził Conrado Moreno a nagrody wręczał Prezes Totalizatora Sportowego.

Zobacz więcej
Aplikacja skanująca paragony

Aplikacja skanująca paragony

Kolejna już innowacja została wprowadzona na polski rynek przez naszą agencję. Stworzyliśmy pierwszą aplikację mobilną do czytania danych z paragonów. Aplikacja działa w środowisku Android i iOS i służy do rejestrowania paragonów w Narodowej Loterii Paragonowej. Aplikacja przy użyciu kamery wbudowanej w telefon lub tablet zamienia wydrukowane dane na paragonie na postać cyfrową i automatycznie uzupełnia formularz zgłoszeniowy do akcji. Użytkownik musi tylko zaakceptować zgłoszenie. 

Zobacz więcej
Zakręć kubkiem NESCAFÉ

Zakręć kubkiem NESCAFÉ

To kreatywne hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii, którą mieliśmy przyjemność prowadzić dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska, które obchodzi swoje 150 urodziny. Agencja Unique One odpowiedzialna była za wymyślenie Big Idea tej kampanii, kreację materiałów graficznych, organizację i egzekucję tego projektu. Na potrzeby kampanii został stworzony landing page ze specjalną animacją kręcącego się kubka (mechanizm Instant Win), który w przypadku wygranej w loterii, zatrzymywał się na nagrodzie, którą się wygrało. Akcja była mocno zauważalna i zyskała duże uznanie na polskim rynku.

Zobacz więcej realizacji