Unique One - agencja marketingu zintegrowanego 2017 roku

Znamy się na ludziach - dlatego jesteśmy skuteczni. Od kilkunastu lat badamy potrzeby konsumenów. Wiemy jacy są i czego szukają podczas zakupów, jakie marzenia chcą spełniać. Jesteśmy blisko ludzi. Klientów naszych klientów. Dlatego niezmiennie udaje si nam podnosić wyniki sprzedaży, przyczyniając się tym samym do sukcesu obsługiwanych marek.

Projekty
Wzrost trafficu do sieci o 67%
50% wzrost sprzedaży przy nasyconym rynku
63% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące
13,5 mln zgłoszeń do jednej promocji sprzedaży
Czytaj dalej

Organizator największych loterii i konkursów w Polsce

Zobacz więcej
Narodowa Loteria Paragonowa

Narodowa Loteria Paragonowa

Loteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r. 

Zobacz więcej
Karta Milion Warta

Karta Milion Warta

Filip i Zygmunt Hajzerowie byli twarzami kampanii marketingowej promującej rejestracje telefonicznych kart pre-paid. W swych działaniach marka PLAY sięgnęła po mechanizm loterii promocyjnej zachęcających Polaków do rejestracji swoich numerów właśnie w tej sieci. Nagroda główna była wysoce atrakcyjna, ponieważ jej wysokość wynosiła milion złotych. Cała pula nagród w loterii przekroczyła 3,5 miliona złotych. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy system przyjmowania zgłoszeń kanałem sms i www w pełni zintegrowany za pomocą API z systemem i bazami danych marki PLAY.

Zobacz więcej
Loteria BLACK

Loteria BLACK

Pod tym hasłem zorganizowaliśmy ogólnopolską  loterięaudioteksową dla marki BLACK na zlecenie FoodCare Sp. z o.o. Uczestnicy kupując promocyjny produkt marki Black mogli wygrać 100$.Loteria miała charakter instant win, dzięki czemu osoba, która brała udział w loterii od razu dowiadywała się czy wygrała.
Główny laureat tej akcji został szczęśliwym posiadaczem samochodu sportowego marki Mercedes SLC 180 cabrio!
Loterię wspierała ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, radio, Internet i materiały POS.

Zobacz więcej
Wszechkoty

Wszechkoty

2 lata z rzędu organizujemy ogólnopolską kampanię dla marki FELIX® (Purina) o nazwie „Wszechkoty”, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród miłośników kotów. Obie kampanie trwały po 3 miesiące i  wspierane były również akcją samplingową – każdy kto zarejestrował zgłoszenie otrzymywał koci Wszechpakiet. Akcja wspierana była przez kampanię telewizyjną, w Internecie oraz poprzez materiały w punktach sprzedaży. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy dedykowany Landing Page.

Zobacz więcej
Gorączka złota z NESCAFE

Gorączka złota z NESCAFE

Przyszła wiosna, a więc mamy Gorączkę… złota! Pod tym hasłem przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska. Loteria ma charakter instant-win, więc zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za koncepcję promocji, Key Visual, obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie i oprogramowanie strony www, kreację materiałów POS standardowych i niestandardowych, kreację prasy oraz kampanię w internecie. Loteria wspierana jest w TV, internecie i prasie branżowej, a także materiałami POS w punktach sprzedaży.

Zobacz więcej
Event Purina New Reality 2.0

Event Purina New Reality 2.0

Dla Nestle PURINA zorganizowaliśmy digitalową konferencję sprzedaży. Agencja odpowiedzialna była za oprawę audiowizualną, scenograficzną, graficzną, interaktywną i motyw przewodni konferencji oraz KV. Na potrzeby konferencji została stworzona aplikacja mobilna, na której dostępna była cyfrowa agenda eventu oraz mapa obiektu. Aplikacja dawała też możliwość dodawania zdjęć oraz komentowania. Atrakcjami w części wieczornej były platformy VR – 5D i 7D, dzięki którym można przenieść się do wirtualnego świata. Dodatkowo, dostępna była cyfrowa fotobudka działająca na ekranie dotykowym. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była zabawa z DJ’em. Muzyka była wizualizowana specjalnymi grafami i teledyskami na ogromnym ekranie diodowym, co dodawało wyjątkowego klimatu.

Zobacz więcej realizacji